X
STRIDE1
STRIDE1 Join Fellow
3,031 Fellows
GOOD MINISHOP RATE 80%
300.00

iMortorTry replacing your regular bike with an electric bike !!! / Free Shipping / lowest price in Korea / Smart electric wheel / APP can be interlocked Electric bike Smart wheel 1 minute replacement / Smart

See all iMortor items
Group Buy Pricehelp
US$400.00 US$300.00
Deal is ON!100%
Purchased16 Purchased
Time left

Customer who recommended this item
28 (Based on 19 reviews)
Customer Satisfaction Score
85%
  • Product 80%/100%
  • Price 100%/100%
  • Delivery 80%/100%
  • Service 80%/100%
Manufacturer/
Place of origin
china Condition New Product
Shipping From From Overseas (China)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, PayPal, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (7)

Customer Photo Review board
Mar 31, 2018
mon*******
Mar 27, 2018 1
mid*******
Mar 18, 2018 2
for*******
Oct 01, 2017 7
cuc*******

Recommend My coupon was 250,000 won, and my 20-inch mini bellows were transferred to the armature.

**** [imortor] 15 days experience - Coupon application is priced at 250,000 won We think that it is very cheap Current price of electric bicycle is 5.6 million won - It is a very stylish and simple upgraded product from old electric bicycle kit - - It is almost the same as the existing 20-inch 7-speed bike was well-fitted to my body, I ran well, but it was hard to sweat when I went to work in the morning. I have been searching for electric bicycles for a few years already. Note I feel the reward of waiting - First of all, the product manual that I took for a week takes a look at the English photograph image. It is analogy. It takes about 2 hours to complete the trial and error and I understand that it is replaced after 10 minutes. It is simple and the composition of the product is simple, too. It's a good idea to have a good time. - The sound is too quiet and too good to be heard. - The roll is automatically released after 5 seconds or more. - The front wheel is getting too heavy. I tested it and found that it is 20kmrk maximum. I have a simple 6.70degree downhill speed of 30km. I am really sorry. It would be really fast if it is 27km / h. ** I have many trial and error at the time of [app linking] Almost a couple of days I wore the app app imirtor searches and installs in the play store First, I need to turn on the power wheel first. Then I turn on the Bluetooth and automatically search EBIKE. 6 (Web search information) Bluetooth connected to the imortor app to run the car search ebike If you touch the color, the connection is completed. Battery status is displayed and the speed is displayed in 3 steps. The speed is set up to 3 stages and the speed is displayed. Cockpit Bike Speedometer App is 20 km, imortor is taken 30 km unconditionally. I would like to use the other bicycle speedometer app to check it. I would like to exchange more than 20 inch electric wheel. * Wish - I would like to charge 5 pin or usb charge like a smartphone. It is just 20km. It is just about the hourly speed of a regular gear with a bicycle. - There is no anti-theft device in the battery. It is very anxious. Jumper button If you put two buttons, you can pull it out.more review

색상:블랙-V형브레이크 | 인치:20(예약주문) | 타이어 사이즈:MT-1.75 | 추가 구매:none

Sep 15, 2017 7 5
yh1*******

Customer Review (19)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Apr 02, 2018 you*******
Highly Recommend Apr 08, 2018 him*******
netural Mar 31, 2018 mon*******
netural Mar 27, 2018 mid*******
netural Mar 18, 2018 for*******
netural Mar 12, 2018 yan*******
Highly Recommend Mar 12, 2018 ahi*******
Highly Recommend Nov 17, 2017 zod*******
Highly Recommend Oct 01, 2017 cuc*******
Not Recommend Oct 01, 2017 tkd*******
(*) Your payment shall not be protected if you deposit directly into seller’s account, not using Qoo10 payment methods.

Item Q&A(306)

Status
Question & Answer
Date
Member
Unanswered
2018-04-22
ton*******
User

Strider 판매자님, 두 가지 옵션 중에 선택하세요. 너무 오래 기다렸어요. 주문번호 없고 페이팔로 85달러 입금했어요. 그것도 3월 4일.

1.보낼 것 같으면 새 배터리에 맞는 충전기 같이 보내주세요.(테스트 해보고). 그쪽에서 원하면 10달러 드리겠습니다.(그런데 지금까지 고생 시킨 것 생각하면...알아서 하세요) 새 버터리 왔는데, 충전기 안맞으면 또 기다려야 되잖아요. 기존 충전기도 충전기가 불량으로 스파크 난적이 있는데, as 안한 것은 배터리 충전에는 지장 없으니까 안한거에요. 하지만 새 배터리에는 문제가 될 수 있는 가능성이 있기에 그런 거에요.

2. 위 내용이 않되면 환불. 이제 신경 쓰기 싫으니까.

아래 내용 보세요. 소비자가 얼마나 고생 했는지.

아래 내용 보세요. 소비자가 얼마나 고생 했는지.

배터리 3월 4일 주문하고 송금 했는데 아무 소식이 없네요? 어떻게 진행 되고 있습니까?
Mar 22, 2018 (Thursday) PM 9:05:05
Seller(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
문의주신 내용 확인 하였습니다
이부분 저희가 고객님의 연락처를 몰라 저희가 보내드리지 못 하고 있었습니다
저희가 고객님께 연락할 방법도 없어 고객님께서 문의 주시기를 기다렸습니다
이부분 고객님의 연락처 첨부 주시면 저희가 바로 부품 한국으로 발송하도록 하겠습니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
Mar 23, 2018 (Friday) AM 10:05:18
antoniolee
두번이나 그쪽에서 주소지를 확인한 대화 내용이 있는데 지금 이런식으로 답하는 것입니까?
연락할 방법이 없다? 이게 말이 되요?
Mar 23, 2018 (Friday) AM 11:05:28
Seller(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
보내주신 내용 확인 하였습니다
이부분 저희 직원불차리 고객님께 주소지와 성함만 요구하고 연락처를 고객님께 문의하지 않아 고객님께 상품을 보내드릴 수가 없었습니다
이로인해 고객님께 장시간 불편을 드려 죄송합니다
차후에는 이런일이 발생하지 않도록 하겠습니다
오랜시간 고객님을 기다리시게하여 정말 죄송합니다
고객님의 연락처 핸드폰번호 첨부 해 주시면 바로 고객님께 상품 보내드리고 최대한 빠른배송 해 드리도록 하겠습니다
감사합니다
Mar 23, 2018 (Friday) AM 11:25:34
antoniolee
배송이 지연 되어 이제 그 배터리 필요 없게 되었어요. 아직 발송 안했으면 보내지 마세요. 환불 해 주세요. 다음에 필요 하면 그때 구입하죠.
Mar 26, 2018 (Monday) PM 2:53:32
antoniolee
만일 이미 발송이 되었으면 그냥 놓아 두세요. 발송 않되었으면 보내지 말고 환불 해 주세요. 다음에 구입할께요.
Mar 26, 2018 (Monday) PM 7:29:54
Seller(STRIDE1)


Mar 27, 2018 (Tuesday) PM 1:38:48
antoniolee
이게 무슨 답변이에요?
Mar 27, 2018 (Tuesday) PM 2:26:47
antoniolee
답변좀 성의 있게 하세요. 그렇게 엉망으로 일 처리
해놓고 또 슬슬 열받게 만드네요/
Mar 27, 2018 (Tuesday) PM 2:31:50
Seller(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
보내주신 내용 확인 하였습니다
먼저 오랜시간 고객님께 불편함을 드린점 정중히 사과드립니다
배터리는 현재 이미 한국으로 발송이 된 상태라 취소는 불가능하게 되었습니다
이부분 고객님의 양해 부탁드립니다
배송지연부분은 저희가 고객님께 보상으로 5usd를 드리도록 하겠습니다
이부분은 고객님의 페이팔 계좌번호를 첨부 주시면 저희가 바로 입금해 드리도록 하겠습니다
위에 공백답변은 시스템상 오류로 공백으로 답변이 되었습니다
배터리 송장번호: 6147-6044-2853 cj대한통운
다시한번 배송지연으로 고객님께 불편함을 드려 정말 죄송합니다
상품은 2-3일이면 받아보실 수 있습니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
Mar 27, 2018 (Tuesday) PM 3:31:06
antoniolee
판매자님 소비자를 뭘로 보는 거에요?
계속 거짓말만 하실 건가요?
소비자는 돈만 주고, 그쪽 오배송이나 처리해 주고 이거 뭡니까?
그리고 보상? 이게 보상이에요?
-----
2018/03/27 (화) PM 6:39:23
판매자(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
보내주신 내용 확인 하였습니다
입금은 금일중으로 해 드리도록 하겠습니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
2018/03/28 (수) AM 10:52:20
antoniolee
입금 않되었는데요. 어제 하셨나요?
2018/03/29 (목) AM 10:58:50
판매자(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
문의주신 내용 확인 하였습니다
이부분 어제 재무부에 얘기하였는데 이부분 제가 확인후 안되었으면 제가 직접 바로 입금 해 드리도록 하겠습니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
2018/03/29 (목) AM 11:56:42
antoniolee
입금 않되었던데, 어제 직접 입금 하셨나요?
2018/03/30 (금) PM 4:02:56
Mar 31, 2018 (Saturday) AM 8:38:59
Seller(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
문의주신 내용 확인 하였습니다
저희가 고객님께 페일팔로 계좌이체를 하려고 하였으나 이부분 현재 저희 회사 페이팔 계좌가 입금이나 계좌이체가 일체 않되어 현재 해결중에 있습니다
이부분 조금만 기다려 주시면 저희가 2-3일내로 무조건 해결하여 어떠한 방법을 통해 서라도 무조건 보상을 드리도록 하겠습니다
이부분 고객님께서 믿고 조금만 기다려 주시면 감사하겠습니다
여러가지 문제로 고객님을 기다리시게 하여 정말 죄송합니다
저희는 고객님들께 거짓으로 보상을 해드리겠다 말한적은 단 한번도 없습니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
사정이 있어서 약속을 실행 못했으면, 못했다고 설명 해야지..
답변은 안하고, 기다리게 만들고...그것도 여러번이나.. .그러니까 열받잖아요. 성의도 없어 보이고.
공개적으로 안물어면 성의 없게 대하고...성의 있게 합시다. 존중해 줄 때.
Apr 01, 2018 (Sunday) PM 10:57:53
Seller(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
보내주신 내용 확인 하였습니다
이부분 저희가 판매지가 중국이라 한국 계좌를 만들 수가 없어 한국 현지 은행을 이용할 수가 없는부분입니다
입금은 제가 어제 직접 고객님께 해드리려고 페이팔로 계좌이체를 시도하였는데 이체가 되지않아 재무부에 확인결과 현재 입금이나 계좌이체가 전부 불가능하여 AS센터에서도 저희쪽으로 입금이 안되는 상황이라 하여 고객님께 바로 알려드린부분입니다
이부분 확인 및 양해 부탁드립니다
입금은 1-2일내로 해드리도록 하겠습니다
이부분으로 고객님의 심기에 불편을 느꼈다면 정중히 사과드립니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
Apr 02, 2018 (Monday) AM 11:00:23
antoniolee
공개 질문 한 것 지웠어요. 입금하고 나면 되었다고 알려 주세요.
Apr 02, 2018 (Monday) PM 1:32:34
Seller(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
보내주신 내용 확인 하였습니다
네 알겠습니다
이부분 입금 해드리고 바로 알려드리도록 하겠습니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
Apr 02, 2018 (Monday) PM 2:56:35

이러고 나서 보름 동안 아무런 답변 없었죠. 그것도 물어니까 페이팔 고장 어쩌구 저쩌구 하고 설명안하다.


그쪽에서 물건 잘못 보내어 택배사에 처리해 주고, 그 쪽 실수로 배송 지연, 보상비 지연, 약속과 다르고, 설명 없이 기다리게 하고...그리고 불량배터리 오고, 또 보내야 또 택배사 가야 도 되고 이게 뭡니까?,...이제 그만!

Answered
2018-04-19
ton*******
User

PayPal deposit confirmed. If the matter happens then I have to tell you, can I just wait? I told you before.
The old charger does not work well with new batteries. Please send the charger. how much is it? Is this also a PayPal deposit?

But the new battery is discharging too quickly ... It looks like there is not much difference from the old battery one year later. Did not you accidentally make a mistake? Is it really a new product?

새로온 파란 배터리는 기존 충전기에 조금 되다가 한칸에서 멈추어요.
그리고 꺼놓아도 열기도 있고...
기존 검은 배터리는 네칸까지 완충 되고...
새로온 배터리는 기존 충전기와 아구가 잘 맞지 않아서 초반에는 빨간불 되다가 얼마 않되어 완충 되었다는 녹색불이되는데..
장기 출장 갔다아서 어제 처음 테스트 했는데, 새 배터리가 완충이 않되어서 그렇게 빨리 방전 되었을 수도 있고.
그래서 완충 않되는 것이 충전기에 문제가 있어서 그럴수도 있고, 배터리 문제 일수도 있는데...
일단 건강한 충전기 보내 보세요. 중고라도 괜찮으니...그러면 명확할 것 같은데...어느쪽이 문제인지?

새배터리

이 새배터리도 오배송과 배송 지연으로 구입않하려다 발송했기에 구입한 건데...만일 새 충전기 까지 구입해야 될 상황이라면 돈이 또 나가게 되는데....적당한 선에서 협상 합시다. 양쪽이 피해 안가게...

User

안녕하세요 고객님
보내주신 내용 확인 하였습니다
배터리부분 공장에 연락하여 확인결과 배터리가 불량인 것 같습니다
이부분 배터리는 저희가 다시보내드리도록 하겠습니다
불량품은 번거로우시겠지만 고객님께서 저희 AS센터로 연락하여 판매자와 확인이 되어 반품하는거라 말씀해 주시고 반품좀 부탁드립니다
그리고 새배터리 발송을 위해 고객님의 주문번호 첨부좀 부탁드립니다
불편을 드려 죄송합니다
확인 부탁드립니다
감사합니다

User

두 가지 옵션 중에 선택하세요. 너무 오래 기다렸어요. 주문번호 없고 페이팔로 85달러 입금했어요. 그것도 3월 4일.
1.환불
2.보낼 것 같으면 새 배터리에 맞는 충전기 같이 보내주세요.(테스트 해보고) 새버터리 왔는데, 충전기 안맞으면 또 기다려야 되잖아요. 기존 충전기도 충전시 스파크 불 붙었는데, as 안한 것은 기존 배터리 충전에 지장 없으니까 한 거에요. 하지만 새 배터리에는 문제가 될 수 있는 가능성이 있기에 그런거에요.

아래 내용 보세요. 이제 더 이상 에너지 낭비하고 싶지 않아요 배터리 하나 때문에.

배터리 3월 4일 주문하고 송금 했는데 아무 소식이 없네요? 어떻게 진행 되고 있습니까?
Mar 22, 2018 (Thursday) PM 9:05:05
Seller(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
문의주신 내용 확인 하였습니다
이부분 저희가 고객님의 연락처를 몰라 저희가 보내드리지 못 하고 있었습니다
저희가 고객님께 연락할 방법도 없어 고객님께서 문의 주시기를 기다렸습니다
이부분 고객님의 연락처 첨부 주시면 저희가 바로 부품 한국으로 발송하도록 하겠습니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
Mar 23, 2018 (Friday) AM 10:05:18
antoniolee
두번이나 그쪽에서 주소지를 확인한 대화 내용이 있는데 지금 이런식으로 답하는 것입니까?
연락할 방법이 없다? 이게 말이 되요?
Mar 23, 2018 (Friday) AM 11:05:28
Seller(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
보내주신 내용 확인 하였습니다
이부분 저희 직원불차리 고객님께 주소지와 성함만 요구하고 연락처를 고객님께 문의하지 않아 고객님께 상품을 보내드릴 수가 없었습니다
이로인해 고객님께 장시간 불편을 드려 죄송합니다
차후에는 이런일이 발생하지 않도록 하겠습니다
오랜시간 고객님을 기다리시게하여 정말 죄송합니다
고객님의 연락처 핸드폰번호 첨부 해 주시면 바로 고객님께 상품 보내드리고 최대한 빠른배송 해 드리도록 하겠습니다
감사합니다
Mar 23, 2018 (Friday) AM 11:25:34
antoniolee
배송이 지연 되어 이제 그 배터리 필요 없게 되었어요. 아직 발송 안했으면 보내지 마세요. 환불 해 주세요. 다음에 필요 하면 그때 구입하죠.
Mar 26, 2018 (Monday) PM 2:53:32
antoniolee
만일 이미 발송이 되었으면 그냥 놓아 두세요. 발송 않되었으면 보내지 말고 환불 해 주세요. 다음에 구입할께요.
Mar 26, 2018 (Monday) PM 7:29:54
Seller(STRIDE1)


Mar 27, 2018 (Tuesday) PM 1:38:48
antoniolee
이게 무슨 답변이에요?
Mar 27, 2018 (Tuesday) PM 2:26:47
antoniolee
답변좀 성의 있게 하세요. 그렇게 엉망으로 일 처리
해놓고 또 슬슬 열받게 만드네요/
Mar 27, 2018 (Tuesday) PM 2:31:50
Seller(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
보내주신 내용 확인 하였습니다
먼저 오랜시간 고객님께 불편함을 드린점 정중히 사과드립니다
배터리는 현재 이미 한국으로 발송이 된 상태라 취소는 불가능하게 되었습니다
이부분 고객님의 양해 부탁드립니다
배송지연부분은 저희가 고객님께 보상으로 5usd를 드리도록 하겠습니다
이부분은 고객님의 페이팔 계좌번호를 첨부 주시면 저희가 바로 입금해 드리도록 하겠습니다
위에 공백답변은 시스템상 오류로 공백으로 답변이 되었습니다
배터리 송장번호: 6147-6044-2853 cj대한통운
다시한번 배송지연으로 고객님께 불편함을 드려 정말 죄송합니다
상품은 2-3일이면 받아보실 수 있습니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
Mar 27, 2018 (Tuesday) PM 3:31:06
antoniolee
판매자님 소비자를 뭘로 보는 거에요?
계속 거짓말만 하실 건가요?
소비자는 돈만 주고, 그쪽 오배송이나 처리해 주고 이거 뭡니까?
그리고 보상? 이게 보상이에요?
-----
2018/03/27 (화) PM 6:39:23
판매자(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
보내주신 내용 확인 하였습니다
입금은 금일중으로 해 드리도록 하겠습니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
2018/03/28 (수) AM 10:52:20
antoniolee
입금 않되었는데요. 어제 하셨나요?
2018/03/29 (목) AM 10:58:50
판매자(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
문의주신 내용 확인 하였습니다
이부분 어제 재무부에 얘기하였는데 이부분 제가 확인후 안되었으면 제가 직접 바로 입금 해 드리도록 하겠습니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
2018/03/29 (목) AM 11:56:42
antoniolee
입금 않되었던데, 어제 직접 입금 하셨나요?
2018/03/30 (금) PM 4:02:56
Mar 31, 2018 (Saturday) AM 8:38:59
Seller(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
문의주신 내용 확인 하였습니다
저희가 고객님께 페일팔로 계좌이체를 하려고 하였으나 이부분 현재 저희 회사 페이팔 계좌가 입금이나 계좌이체가 일체 않되어 현재 해결중에 있습니다
이부분 조금만 기다려 주시면 저희가 2-3일내로 무조건 해결하여 어떠한 방법을 통해 서라도 무조건 보상을 드리도록 하겠습니다
이부분 고객님께서 믿고 조금만 기다려 주시면 감사하겠습니다
여러가지 문제로 고객님을 기다리시게 하여 정말 죄송합니다
저희는 고객님들께 거짓으로 보상을 해드리겠다 말한적은 단 한번도 없습니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
사정이 있어서 약속을 실행 못했으면, 못했다고 설명 해야지..
답변은 안하고, 기다리게 만들고...그것도 여러번이나.. .그러니까 열받잖아요. 성의도 없어 보이고.
공개적으로 안물어면 성의 없게 대하고...성의 있게 합시다. 존중해 줄 때.
Apr 01, 2018 (Sunday) PM 10:57:53
Seller(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
보내주신 내용 확인 하였습니다
이부분 저희가 판매지가 중국이라 한국 계좌를 만들 수가 없어 한국 현지 은행을 이용할 수가 없는부분입니다
입금은 제가 어제 직접 고객님께 해드리려고 페이팔로 계좌이체를 시도하였는데 이체가 되지않아 재무부에 확인결과 현재 입금이나 계좌이체가 전부 불가능하여 AS센터에서도 저희쪽으로 입금이 안되는 상황이라 하여 고객님께 바로 알려드린부분입니다
이부분 확인 및 양해 부탁드립니다
입금은 1-2일내로 해드리도록 하겠습니다
이부분으로 고객님의 심기에 불편을 느꼈다면 정중히 사과드립니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
Apr 02, 2018 (Monday) AM 11:00:23
antoniolee
공개 질문 한 것 지웠어요. 입금하고 나면 되었다고 알려 주세요.
Apr 02, 2018 (Monday) PM 1:32:34
Seller(STRIDE1)
안녕하세요 고객님
보내주신 내용 확인 하였습니다
네 알겠습니다
이부분 입금 해드리고 바로 알려드리도록 하겠습니다
확인 부탁드립니다
감사합니다
Apr 02, 2018 (Monday) PM 2:56:35

이러고 나서 보름 동안 아무런 답변 없었죠.

User

안녕하세요 고객님
보내주신 내용 확인 하였습니다
오랜시간 고객님께 불편을 드려 죄송합니다
배터리는 현재 공장에서 출고 되어 중국 국내배송중에있습니다
이부분 고객님께서 기다리시기 힘드시면 저희가 배터리부분 환불 해 드리도록 하겠습니다
이부분 확인 부탁드립니다
감사합니다

Answered
2018-04-18
jcp*******
User

Do I need to purchase the charger separately when purchasing the product?
And I'm going to buy v pad, but the color is white only?

User

Hello, customer
I have confirmed your inquiry
When you purchase the product, the charger will be shipped in bundle
The color will be shipped randomly
Please confirm
Thank you

Answered
2018-04-16
sip*******
User

I'm curious to know when your order will come.
Please ask if customs is passing or delayed.
My husband is so excited, I'm afraid it will be late.

User

Hello, customer
I have confirmed your inquiry
We will arrange delivery of your goods as soon as possible after checking with the logistics team.
We will be able to receive your items as soon as possible.
Please confirm
Thank you

User

Yes, please answer the exact date as confirmed.

User

Hello, customer
I checked the contents you sent
As a result of confirming this part, the 1.75 product that you ordered from the factory has been sold out, so please check if this part 1.95 product is ok.
The difference in size between the two products will be fine and it will be possible
Please check this part
Thank you

User

Should I contact you the day after your order and let me know in advance? I do not feel like it is the contents of the answer because the consumer inquires after a few days.
Please refund

User

Hello, customer
I checked the contents you sent
I apologize for any inconvenience you may have experienced.
This is the part we informed at the factory that we had to confirm it today.
I will take care of the factory so that this will not happen in the future.
We apologize for any inconvenience
This part of the refund can be canceled by the customer directly
Please confirm
Thank you

Answered
2018-04-07
bok*******
User

The delivery date is 4 days on average and it is 7-8 days at the latest. I bought another product because the goods did not come out even after 20 days.

User

Hello, customer
I checked the contents you sent
Your item is currently being shipped in Korea and can not be canceled.
Please check this part and acknowledge it beforehand.
Items can be received within 1-2 days
5-7 days were closed due to cleanliness and we could not answer
Thank you for your understanding and acknowledgment of this part.
Thank you

Answered
2018-04-05
bok*******
User

Imoter wheel Please cancel the main document again

User

Hello, customer
I checked the contents you sent
Your item is currently being shipped in Korea and can not be canceled.
Please check this part and acknowledge it beforehand.
Items can be received within 1-2 days
Thank you for your understanding and acknowledgment of this part.
Thank you

Answered
2018-04-05
bok*******
User

I canceled the imoter purchase I ordered. Please refund

User

Hello, customer
I checked the contents you sent
Your item is currently being shipped in Korea and can not be canceled.
Please check this part and acknowledge it beforehand.
Items can be received within 1-2 days
Please confirm
Thank you

Answered
2018-04-04
lmh*******
User

Until this week (4/7) If the goods can not be shipped, please cancel / refund. I do not think it takes more than two weeks to deliver new items because they are annoying. There is no guidance ...

User

Hello, customer
I checked the contents you sent
I apologize for any inconvenience you may have experienced.
This part will be delayed and I will refund this part.
Existing products will be sent to the following address, please contact us to return it
In addition, we will send the product to the return address, send it to the cashier, send the invoice number to us, and the product will be refunded after the arrival at the return address.
KakaoTalk argood
eco0420@naver.com
Sorry for the inconvenience
Please confirm
Thank you

User

Existing product was recalled on March 24!

Is the new product not shipping until this week?

User

Hello, customer
I have confirmed your inquiry
The new product will not be able to be shipped this week due to the Cheongwon Festival from tomorrow
We will refund your products.
We apologize for any inconvenience
Please confirm
Thank you

User

On March 20, we checked out a new shipment. On March 24, we collected the original product. On the 28th, we confirmed that the new product was being shipped in China. Now it is difficult to ship to China Holiday Is it? Or I think you did not start in the first place! This is very unpleasant to me because it seems to deceive the consumer! Please get a quick refund!

User

Hello, customer
I checked the contents you sent
I apologize for any inconvenience you may have experienced.
Your part of the new product is a 28-day factory shipped right
This part was shipped from the factory on the 28th, and we arrived at the port of Weihai on the evening of April 3, but we tried to ship it, but if you can not deliver until this week, we would like a refund. I can not ship this week because of the reason I gave you a refund guide.
I apologize for any inconvenience this may have caused you.
We will proceed with the refund immediately.
Confirmation can be confirmed by card after 2-3 business days
Please confirm
Thank you

User

What happened to the refund yet?

User

Hello, customer
I have confirmed your inquiry
We will arrange a refund immediately after we confirm.
We apologize for any inconvenience
Please confirm
Thank you

Email
3420773800@qq.com
Address
Fujian Fuzhou Gulou shoufeng road
Ask Question

Other popular items of the shop

69 items on sale Go to Shop

Recommended by Smart Shopping Assistant

Policy & Notice
How to Return/Exchange