CN-Express
CN-Express Join Fellow
2,730 Fellows
POWER MINISHOP RATE 90%
Car cooling cushion summer seat ventilation cushion car 12V air conditioning hair massage cushion
249 items sold
30.81

Car cooling cushion summer seat ventilation cushion car 12V air conditioning hair massage cushion


Customer who recommended this item
71 (Based on 89 reviews)
Customer Satisfaction Score
87%
  • Product 80%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Purchase every 4(Qty), US$9.00 Off
All items of CN-Express
1 2 3 4 5 6
  • US$26.00
    Add to cart
  • US$18.50
    Add to cart
  • US$22.70
    Add to cart
  • US$120.00
    Add to cart
  • US$18.48
    Add to cart
  • US$12.26
    Add to cart
  • US$15.15
    Add to cart
  • US$37.90
    Add to cart
  • US$84.00
    Add to cart
  • US$21.50
    Add to cart
  • US$115.00
    Add to cart
  • US$17.80
    Add to cart
  • US$29.20
    Add to cart
  • US$30.81
    Add to cart
  • US$13.69
    Add to cart
  • US$15.87
    Add to cart
  • US$23.90
    Add to cart
  • US$57.00
    Add to cart
  • US$12.90
    Add to cart
  • US$18.90
    Add to cart
  • US$5.70
    Add to cart
  • US$60.00
    Add to cart
  • US$50.90
    Add to cart
  • US$26.90
    Add to cart
  • US$49.90
    Add to cart
  • US$43.00
    Add to cart
  • US$29.90
    Add to cart
  • US$21.60
    Add to cart
  • US$32.00
    Add to cart
  • US$24.30
    Add to cart

No set item in shopping cart.
Please select items on left side panel.

Notice

Subject Register Date
Notes on purchase Qoo10 customer center 2018-05-10
Manufacturer/
Place of origin
Condition New Product
Shipping From From Overseas (China)
help
Material
Payment Method VISA, MasterCard, PayPal, Q·account
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.
Return/Exchange Need to return item to seller's address by using post office or other shipping service.
BOOKMARK 1 2 3 4 5 6 7

Photo Review (11)

Customer Review (89)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Jul 10, 2018 lee*** (KR KR)
Highly Recommend Jun 22, 2018 mjc*** (KR KR)
Not Recommend Jul 22, 2018 jeo*** (KR KR)
Highly Recommend Jul 20, 2018 his*** (KR KR)
Highly Recommend Jul 19, 2018 his*** (KR KR)
Highly Recommend Jul 19, 2018 kim*** (KR KR)
Highly Recommend Jul 18, 2018 pas*** (KR KR)
Recommend Jul 17, 2018 sup*** (KR KR)
Highly Recommend Jul 17, 2018 yso*** (KR KR)
Highly Recommend Jul 13, 2018 wsb*** (KR KR)
(*) Your payment shall not be protected if you deposit directly into seller’s account, not using Qoo10 payment methods.

Item Q&A(34)

Status
Question & Answer
  • Notice

    Notes on purchase

    Name of the Korean name when ordering the product. Please enter your address and personal clearance code.
    Qoo10 customer center
  • Answered
    Question
    United States sam******* 2018-06-19
    Answer
    고객님 안녕하세요
    해당 제품 무료배송입니다
    국재 베송이라 보통 발송일 부터 4~7일에 도착할 예정입니다
    참조해 주시기 바랍니다
    감사합니다
    CN-Express 2018-06-19
  • Answered
    Question
    South Korea nik******* 2018-07-19
    Answer
    Hello, customer
    The product is out of stock and out of stock
    Thank you
    CN-Express 2018-07-19
  • Answered
    Question
    South Korea jew******* 2018-07-09
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    If you have any problems with the product received, please attach the image to the image file.
    I'll check the video and fix it.
    Thank you
    CN-Express 2018-07-09
    Question
    Attached video! The jack does not turn on
    Answer
    Hello, customer
    Please check if the product and power connection are connected well.
    There are usually three possible causes for this
    When the power connection is not good
    When it was a cigar jack problem
    When it was a cigar jack connection problem
    If you have a good connection with your power supply, you can use the cigar cigar jack without problems.
    Please check and reply
    Thank you
    Question
    1. Connect the product and cigar jack to the power source.
    2. Cigar jacks always charge your mobile phone.
    3. If the product is not defective, it is likely a problem with the power line.

    If the product is not defective, the power line will be the problem. However, if the product does not work after plugging in the power cord, please exchange it or refund it!
    Question
    1. Connect the product and cigar jack to the power source.
    2. Cigar jacks always charge your mobile phone.
    3. If the product is not defective, it is likely a problem with the power line.

    If the product is not defective, the power line will be the problem. However, if the product does not work after plugging in the power cord, please exchange it or refund it!
    Answer
    Yes, I will send you a new power line tomorrow.
    If you can not do it, we will process your return.
    Thank you
  • Answered
    Question
    South Korea byc******* 2018-07-06
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    I will attach the installation method as a photograph
    Thank you
    CN-Express 2018-07-07
  • Answered
    Question
    South Korea dud******* 2018-07-06
    Answer
    Hello, customer
    I would like to have a video on how the product was received.
    I will check and respond to the video
    Thank you
    CN-Express 2018-07-06
    Question
    I do not hear any sound except the power jack. I still can not control the wind.
    Answer
    Hello, customer
    I gave you a picture from the weekend because the manufacturer was closed.
    I'll answer you on Monday and we'll fix it.
    Thank you
    Question
    I know.
    Answer
    Thank you for your patience.

    Hello, customer
    If you set the product automatically and connect the power to the product, it may wind up automatically.
    Therefore, the wind will blow even when the power is not turned off normally
    Thank you
    (Jul 09, 2018 10:27)
    Question
    What's this about? The wind blows off the wind, is normal? There is no wind control.
    Question
    Check the sound of the video. The wind is not adjusted. The wind is blowing when the power is turned off.
    Question
    Do you stay here now?
    Answer
    Hello, customer
    If you connect to the product automation function with cigar jack, it will automatically wind up automatically.
    If you remove Cigar Jack, you will not have the wind.
    The bell control that you said was not confirmed in the image hump
    If you wait a little while adjusting the air volume, you will get a lot of air volume
    Thank you
    Question
    What is the automation feature you're talking about? There's no automation on the site, is there?
    Question
    If you look at the video, I can see the wind blowing off the wind. Is this normal? If you do not like it, please turn off the wind power and wait for 5 minutes.
    Question
    Does not this have the ability to turn off the wind? So you're saying it's normal?
    Question
    I do not think there's any wind change after 10 minutes when I weaken the wind.
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    Is the vehicle you are using a vehicle a large car if it is not a private car?
    Question
    It is a private sm5 car
    Question
    Reply Do not you have anything?
    Answer
    Hello, customer
    I responded to your order number with a note.
    Please confirm
    Thank you
  • Answered
    Question
    South Korea byc******* 2018-07-05
    Answer
    Hello, customer
    You can install it like the product purchase page picture
    Thank you
    CN-Express 2018-07-06
  • Answered
    Question
    South Korea sky******* 2018-07-05
    Answer
    Hello, customer
    Do you have a problem with the product you received?
    CN-Express 2018-07-05
    Question
    The product is not cool, the sound is loud, the vibration is big, and I can not use it.
    Question
    I need to process a return refund. Please process the return procedure
    Answer
    Hello, customer
    If you have a problem with the product, you can refund or return it to us.
    We will send the video to the manufacturer and confirm it as a bad problem and we will process it.
    Thank you
    Question
    I do not think it's a failure, but it's not what I expected.
    Will it fail or not return?
    There are several reasons for returning.
    It is strange here that it is easy to process refunds and return all other markets for reasons such as the fact that the purchasing intention is gone.
    There is no return refund button, it's strange.
    Take the courier and give me a refund.
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    If you do not want to buy this product, please return it to us.
    Please refer to
    Thank you
    Question
    Please let me know the procedure I will pay for the return
    Answer
    Hello, customer
    We will calculate the cost and send it to you.
    Thank you
  • Answered
    Question
    South Korea hyo******* 2018-07-05
    Question
    please answer about my question.
    Answer
    Hello, customer
    Please attach images that can not operate the received product.
    I will check and respond to the video
    Thank you
    CN-Express 2018-07-05
    Question
    Uploaded with video attached. I am embarrassed to be able to do this in two days. Maybe it's a bad contact with Jack.
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    I will confirm it to the manufacturer and solve it.
    Thank you
    Question
    Yes, I would like to have a quick solution ^^
    Answer
    Hello
    You've contacted the manufacturer and answered
    This problem may occur if the power cable is not connected properly
    Please make sure that you have a good connection with the product and the vehicle cigar jack.
    Thank you
    Question
    It is the same even if I disconnect it several times and connect it. When the cigar jack is connected only once and the connection jack is connected, the remote control does not come on but only the wind comes out. Is not it a connection jack problem?
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    I will reply to you after confirming to the manufacturer
    Thank you
    Question
    There is also a phone charging jack that I did not want to use.
    When can I get an answer?
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    We will check with the manufacturer and send it as a new one.
    Thank you
    Question
    Good morning. Do you have a new courier number?
    Answer
    Hello, customer
    We apologize for any inconvenience
    Invoice number is 6170-8084-2274.
    Thank you
Ask Question

Other popular items of the shop

241 items on sale Go to Shop
Policy & Notice
How to Return/Exchange