X

NatureHike
NatureHike CN Join Fellow
3,068 Fellows
MINISHOP RATE 90%
51.50

NatureHike2020 Naturehike (NH20JJ009)/(NH19JJ006)/Outdoor bed★Camping sleeping bag outdoor bed

Group Buy Pricehelp
US$65.00 US$51.50
Deal is ON!100%
Purchased460 Purchased
Time left
  • Reward
    Cashback Up To US$5.15 Details
    Instalment
    0% Interest Instalment Plan
  • Shipping From
    In stock @Qxpress(China)
    Shipping To
    South Korea

    Shipping RateOverseas
  • Item Type
    ∙ Size
    • Sold Out
    • Sold Out
    • Sold Out
    • Sold Out

  • Go Group Buy Wish List


Customer who recommended this item
99
Customer Satisfaction Score
90%
  • Product 90%/100%
  • Price 90%/100%
  • Delivery 90%/100%
  • Service 90%/100%
Manufacturer/
Product Origin
China Condition New Product
Shipping From From Overseas (China)
help
After sales service Please contact seller or manufacturer service center.

All Ratings
옵션상세 검색

Photo Review (37)

Customer Review (72)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Nov 23, 2020 iks*** (KR KR)
Highly Recommend Nov 22, 2020 lsd*** (KR KR)
Highly Recommend Nov 22, 2020 gml*** (KR KR)
Recommend Nov 20, 2020 woo*** (KR KR)
Highly Recommend Nov 19, 2020 p7b*** (KR KR)
Highly Recommend Nov 18, 2020 jgl*** (KR KR)
Highly Recommend Nov 18, 2020 sin*** (KR KR)
Netural Nov 17, 2020 ksj*** (KR KR)
Highly Recommend Nov 17, 2020 kja*** (KR KR)
Recommend Nov 16, 2020 hyd*** (KR KR)
(*) Your payment shall not be protected if you deposit directly into seller’s account, not using Qoo10 payment methods.

Item Q&A(63)

Status
Question & Answer
  • Unanswered
    Question
    South Korea akaexist 2020-11-23
    Answer
    Private Enquiry
    NatureHike 2020-11-23
    Question
    Private Enquiry
  • Answered
    Question
    South Korea lofi14 2020-11-22
    Answer
    Private Enquiry
    NatureHike 2020-11-23
  • Answered
    Question
    South Korea goddlsdla 2020-11-18
    Answer
    Private Enquiry
    NatureHike 2020-11-18
    Answer
    Private Enquiry
  • Answered
    Question
    South Korea jinsung780 2020-11-18
    Answer
    Private Enquiry
    NatureHike 2020-11-19
  • Unanswered
    Question
    South Korea tigger1234v 2020-11-17
  • Answered
    Question
    South Korea 2paclove 2020-11-16
    Answer
    Hello, customer, please send me Korean. I don't quite understand your English. Thank you very much
    NatureHike 2020-11-16
    Question
    I ordered two, but only one came. So, it's been about 20 days since you told me to send the other one, but it still doesn't come. Please tell me your shipping number so we can track it. If you have not sent it, please refund it.
    Answer
    Hello, customer, we will arrange to reissue it. The warehouse missed it before. I'm sorry for the trouble
    Question
    Then please refund.
    Answer
    Hello, customer, The warehouse has been arranged to reissue, I'm sorry for the trouble caused to you
    Question
    You mean you're sending the goods back? Or do you mean you give me a refund? I don't understand
    Question
    Please give an accurate answer. Did you send the item back? If you sent it, please tell me the invoice number. Refund if you haven't sent it yet.
    Answer
    Hello, customer, it has been resend.There is no feedback from the warehouse of waybill number. Please wait for a moment. I will reply to you after confirmation
    Question
    Please let me know soon. You haven't been able to camp because you haven't received anything.
    Question
    Let me know how it went. It's been a month since I paid for it, but I haven't received anything and haven't received a refund. Give me my money back.
    Answer
    Hello, customer, we have re-sent to you, please wait patiently, thank you
  • Answered
    Question
    South Korea smproject 2020-11-13
    Answer
    Hello, customer, please take a picture and see what's wrong. For legs, it's $15 free. Thank you
    NatureHike 2020-11-14
    Question
    One of the supports is broken. Please send it out.
    Answer
    Hello, customer, this one costs 15 dollars
  • Answered
    Question
    South Korea tpqls2s2 2020-11-11
    Answer
    Hello, customer, we have shipped from Weihai and gone through the customs. It has been shipped out of the warehouse. Please pay attention to sign for it
    NatureHike 2020-11-12
Ask Question
Available during
월~금: 오전 9시~오후 6시 토: 오전 9시~ 오후 1시 일, 공휴일: 휴무

Recommended by Smart Shopping Assistant