Starbucks CoffeeStarbucks Dolce Gusto Espresso Roast x 4

  • Q-Price
    US$28.00
  • Delivers From
    Germany
    Delivers To
    South Korea

    Delivery RateOverseas

    Qxpress - Free

eurogoodz
POWER MINISHOP RATE 90%
  • 106 items
  • 70 fellows
This Product Ratings

30 Sold

For 1 Year

100% Recommended

12 of 0 Reviews

97% Customers Satisfied

Product Price 90% 100% Delivery Service 100% 100%

Notice

Urgent notice!!(Shutdown due to local corona in Europe) Seller Dec 16, 2020
Manufacturer/
Product Origin
South Korea Condition New Product
Shipping From From Overseas (Germany)
help

All Ratings
옵션상세 검색

Customer Review (9)

Customer Review board
Rating Feedback Date Written by
Highly Recommend Dec 22, 2020 tpl*** (KR KR)
Highly Recommend Oct 07, 2020 sel*** (KR KR)
Highly Recommend Mar 14, 2021 kal*** (KR KR)
Highly Recommend Jan 26, 2021 sel*** (KR KR)
Highly Recommend Jan 09, 2021 man*** (KR KR)
Highly Recommend Dec 17, 2020 ddo*** (KR KR)
Highly Recommend Dec 15, 2020 ggj*** (KR KR)
Highly Recommend Dec 09, 2020 dea*** (KR KR)
Highly Recommend Nov 28, 2020 pak*** (KR KR)
(*) Your payment shall not be protected if you deposit directly into seller’s account, not using Qoo10 payment methods.

Item Q&A(3)

Status
Question & Answer
  • Notice

    Urgent notice!!(Shutdown due to local corona in Europe)

    Hello, from December 14th to 15th, all governments in Europe are shutting down due to coronavirus.

    Therefore, we ask for your understanding that the delivery of goods and aircraft may be delayed from the default delivery date on the detail page. Please refer to the order before ordering.

    We will do our best to send your products as quickly and safely as possible.

    Thank you
    eurogoodz
  • Answered
    Question
    South Korea redqueen4 2021-03-10
    Question
    There are 2 boxes of products until November 2020.
    There are 2 boxes of products until May 21
    This is the first time, so it’s too embarrassing
    Answer
    Hello customer First of all, we are very sorry for the inconvenience..
    As a purchasing agent, we do not have stock, but after confirming the order, we receive and receive products sold in Germany from the manufacturer, but there seems to be a problem in the process.
    However, if you do not contact us within 7 days after delivery when checking the detailed page of our company's procedure, return or exchange is not possible. If you take a picture of the invoice that you have and send it to us, we will help you process a partial refund after confirmation.
    Once again, we are very sorry for the inconvenience caused by the misdelivery of the product.
    eurogoodz 2021-03-11
    Question
    Send photo file
    Question
    Waybill
    Question
    Can I send the file here?
    please check
    Answer
    Hello customer verification is complete.
    Once again, we are very sorry for the inconvenience.
    We asked for partial refund, and if Q10 is computerized, it will be processed for partial refund.
    However, we assisted with processing as a Q10 seller, but if the partial refund deposit does not continue, the refund deposit and payment will be processed by Q10, so please check the Q10 customer center.
    If you have any other inquiries, please feel free to contact us and we will help you quickly process it.
    Thank you.
    Question
    Yes thank you
    Answer
    Thank you~
    Question
    3/11 Please contact us with a refund request
    Refunds haven't been processed yet.
    2boxes are past the expiration date, how much will be refunded?
    It says that the amount requested by the seller is $7, is that correct?
    2 boxes???
    Answer
    Hello customer We helped process a partial refund of 7.00 dollars again due to our mistake.
    However, please check the refund deposit at Q10 Customer Center.
    Thank you
  • Answered
    Question
    South Korea ks1220y 2021-02-18
    Answer
    Hello customer First of all, I would like to say that I am very sorry.
    There seems to be a mistake in the German delivery team... Of course, partial cancellation is possible.
    However, since we are a seller in Q10, it is impossible to do so by direct authority. If you request that Q10 has agreed with the seller through the cancellation and partial cancellation procedures, you will receive a quick request to us. We will help you process it as quickly as possible.
    Once again, I’m really sorry for the inconvenience.
    eurogoodz 2021-02-19
  • Answered
    Question
    South Korea sunnynrg 2020-12-17
    Answer
    Private Enquiry
    eurogoodz 2020-12-17
Ask Question
  • +49-178-8154-720
  • jkmad72@gmail.com
  • Frankfurt am Main, Hessen Germany Adam-Opel-Str. 7-11, 4.og

See other popular items of the shop (106 items on sale)

See more items

Recommended by Smart Shopping Assistant